Registracija vozila u Novom Sadu. Putno zdravstveno osiguranje. Tehnicki pregled vozila
Produzenje registracije vozila, kupoprodajni ugovor, plaćanje poreza, polisa osiguranja vozila i putno osiguranje su neke od usluga koje pružamo svojim klijentima.
Registracija vozila preko plate na rate u Novom Sadu je opcija vredna paznje za zaposlene vlasnike automobila.
Registracija vozila na cekove, od 3 do 12 rata, preko penzije ili administrativne zabrane.
Pozovite nas ili dođite lično u agenciju radi obavljanja kompletnog posla oko registracije vašeg auta.
Garantujemo vam sigurno obavljen posao i najpovoljniju moguću cenu.
Sve završavate na jednom mestu.
Pruzamo uslugu odlaska u poresku upravu te placanje poreza za prenos vlasnistva vozila.
Za naše klijente obezbedjujemo i veoma povoljan tehnički pregleda vozila.
Sarađujemo sa velikim brojem agencija širom zemlje čime olakšavamo i kupcu i prodavcu sve aktivnosti vezane za prepis i registraciju vozila.
Pozovite od 8-16h 065 / 524-12-12
Registracija vozila preko plate na rate u Novom Sadu je opcija vredna paznje za zaposlene vlasnike automobila.
Registracija vozila na cekove, od 3 do 12 rata, preko penzije ili administrativne zabrane.
Pozovite nas ili dođite lično u agenciju radi obavljanja kompletnog posla oko registracije vašeg auta.
Garantujemo vam sigurno obavljen posao i najpovoljniju moguću cenu.
Sve završavate na jednom mestu.
Pruzamo uslugu odlaska u poresku upravu te placanje poreza za prenos vlasnistva vozila.
Za naše klijente obezbedjujemo i veoma povoljan tehnički pregleda vozila.
Sarađujemo sa velikim brojem agencija širom zemlje čime olakšavamo i kupcu i prodavcu sve aktivnosti vezane za prepis i registraciju vozila.
Pozovite od 8-16h 065 / 524-12-12
Novi pravilnik o tehničkom pregledu vozila stupa na snagu 5. jula, pa neispravna vozila više neće moći da produže registraciju tako lako kao ranije, pre svega jer počinju obavezno fotografisanje vozila iz više uglova i rigoroznije kontrole ispravnosti.
Gledanje kroz prste vlasnicima i registracija automobila koji se nije pojavio na liniji za tehnički pregled za koji dan odlaze u istoriju. Vozače umesto toga očekuje tehnički pregled u trajanju od najmanje pola sata za putničko vozilo, a potom i fotografisanje vozila (pet fotografija), uz naznačeno mesto i vreme fotografisanja. Postoje i neispravnosti zbog kojih vozila neće moći da prođu pregled.
Činjenice
Izduvni gasovi za sada neće uticati na tehnički pregled, odnosno ako se utvrdi da su parametri iznad dozvoljenih, građani će o tome biti upozoreni
Vozila bez katalizatora, kao i dizelaši sa softverski onesposobljenim DPF filterima moći će da se registruju najkasnije do 5. jula 2021. godine.
Neispravnosti zbog kojih vozilo neće proći tehnički
Prljavo vozilo
Neispravni brisači
Nečitljiv broj motora
Pukotina na vetrobranskom staklu
Neispravan uređaj za zaustavljanje
Vidno mehaničko oštećenje šasije
Neispravni svetlosnosignalni uređaji
Nekompletna obavezna oprema u vozilu
Oštećena identifikaciona pločica na vozilu
Vlasnik ne poseduje važeće uverenje o prepravci vozila
Izduvani ili usled starosti oštećeni pneumatici sa dubinom šare manjom od fabrički dozvoljene, označene TWI oznakom na samom pneumatiku
“Proveru neće proći vozila čiji su pneumatici ispucali ili nemaju dovoljnu dubinu šare, kao ni ona čije je vetrobransko staklo puklo i pukotina ima tendenciju daljeg širenja. Obavezna oprema u vozilu mora biti kompletna, ali je najvažnije da uređaji za upravljanje ili zaustavljanje budu potpuno ispravni. Ukoliko vlasnik ne poseduje važeće uverenje o prepravci vozila za naknadno ugrađena ksenon svetla, folije za zatamnjivanje stakala, zamenu motora, ugrađen plinski uređaj, kuku za vuču ili tehnograf, tehnički pregled mu neće overiti tehničku ispravnost”.
Izduvani ili usled starosti oštećeni pneumatici sa dubinom šare manjom od fabrički dozvoljene, označene TWI oznakom na samom pneumatiku
Pored toga, kako su iz MUP-u objasnili za „Sat plus“ vozači nikako ne bi trebalo da veruju onima koji im ponude mogućnost da dobiju registracioni list i produže registraciju, a da uopšte ne odvezu automobile na tehnički.
“Uglavnom se u tim slučajevima falsifikuju registracioni list i uplatnice, a ako se to utvrdi, registracija će biti poništena, a vlasnik vozila ne samo da će morati ponovo da plati sve propisane dažbine već će biti i saslušan zbog pokušaja prevare”, navode oni.
Iz MUP-a upozoravaju i da tehnički pregled neće moći da se obavi ukoliko je identifikaciona pločica oštećena ili izbledela. Radi se o maloj plastičnoj ili metalnoj pločici koja se najčešće nalazi ispod haube, a kod pojedinih automobila na desnom stubu u kabini, na kojoj se nalaze osnovni podaci o vozilu, kao što su broj šasije, najveća dozvoljena masa i slično.
Važno je da kontrolor može sve podatke jasno da pročita, jer ukoliko neke od tih podataka ne može jasno da vidi, uputiće vlasnika takvog vozila da se obrati ovlašćenom predstavniku proizvođača te marke, gde može dobiti novu identifikacionu pločicu.
Gledanje kroz prste vlasnicima i registracija automobila koji se nije pojavio na liniji za tehnički pregled za koji dan odlaze u istoriju. Vozače umesto toga očekuje tehnički pregled u trajanju od najmanje pola sata za putničko vozilo, a potom i fotografisanje vozila (pet fotografija), uz naznačeno mesto i vreme fotografisanja. Postoje i neispravnosti zbog kojih vozila neće moći da prođu pregled.
Činjenice
Izduvni gasovi za sada neće uticati na tehnički pregled, odnosno ako se utvrdi da su parametri iznad dozvoljenih, građani će o tome biti upozoreni
Vozila bez katalizatora, kao i dizelaši sa softverski onesposobljenim DPF filterima moći će da se registruju najkasnije do 5. jula 2021. godine.
Neispravnosti zbog kojih vozilo neće proći tehnički
Prljavo vozilo
Neispravni brisači
Nečitljiv broj motora
Pukotina na vetrobranskom staklu
Neispravan uređaj za zaustavljanje
Vidno mehaničko oštećenje šasije
Neispravni svetlosnosignalni uređaji
Nekompletna obavezna oprema u vozilu
Oštećena identifikaciona pločica na vozilu
Vlasnik ne poseduje važeće uverenje o prepravci vozila
Izduvani ili usled starosti oštećeni pneumatici sa dubinom šare manjom od fabrički dozvoljene, označene TWI oznakom na samom pneumatiku
“Proveru neće proći vozila čiji su pneumatici ispucali ili nemaju dovoljnu dubinu šare, kao ni ona čije je vetrobransko staklo puklo i pukotina ima tendenciju daljeg širenja. Obavezna oprema u vozilu mora biti kompletna, ali je najvažnije da uređaji za upravljanje ili zaustavljanje budu potpuno ispravni. Ukoliko vlasnik ne poseduje važeće uverenje o prepravci vozila za naknadno ugrađena ksenon svetla, folije za zatamnjivanje stakala, zamenu motora, ugrađen plinski uređaj, kuku za vuču ili tehnograf, tehnički pregled mu neće overiti tehničku ispravnost”.
Izduvani ili usled starosti oštećeni pneumatici sa dubinom šare manjom od fabrički dozvoljene, označene TWI oznakom na samom pneumatiku
Pored toga, kako su iz MUP-u objasnili za „Sat plus“ vozači nikako ne bi trebalo da veruju onima koji im ponude mogućnost da dobiju registracioni list i produže registraciju, a da uopšte ne odvezu automobile na tehnički.
“Uglavnom se u tim slučajevima falsifikuju registracioni list i uplatnice, a ako se to utvrdi, registracija će biti poništena, a vlasnik vozila ne samo da će morati ponovo da plati sve propisane dažbine već će biti i saslušan zbog pokušaja prevare”, navode oni.
Iz MUP-a upozoravaju i da tehnički pregled neće moći da se obavi ukoliko je identifikaciona pločica oštećena ili izbledela. Radi se o maloj plastičnoj ili metalnoj pločici koja se najčešće nalazi ispod haube, a kod pojedinih automobila na desnom stubu u kabini, na kojoj se nalaze osnovni podaci o vozilu, kao što su broj šasije, najveća dozvoljena masa i slično.
Važno je da kontrolor može sve podatke jasno da pročita, jer ukoliko neke od tih podataka ne može jasno da vidi, uputiće vlasnika takvog vozila da se obrati ovlašćenom predstavniku proizvođača te marke, gde može dobiti novu identifikacionu pločicu.
Interpol izjava | |
File Size: | 110 kb |
File Type: |
AD ZABRANA | |
File Size: | 531 kb |
File Type: |
Registracija vozila na čekove-na rate
Registracija vozila na cekove gradjana je moguća od 3 do 6 meseci. Nije potrebno da ste vlasnih cekova. Suština je da je odredjena banka provajder ove usluge, te se cekovi deponuju u banci koja ih pusta na svakih 30 dana.
Prilikom prve posete agenciji mi vam pripremamo kompletnu specifikaciju i dokumentaciju koju zatim nosite u banku. Veoma je vazno da nista ne pisete i ne potpisujete cekove, jer to morate uraditi pred radnikom banke. Datume nikako ispisivati na cekove. Sve ostalo cemo vam objasniti kada nas posetite. |
Dokumenta koja su neophodna za registraciju vozila
Za fizička lica: Lična karta i saobraćajna dozvola vozila
Za pravna lica: Izvod iz apr-a, ovlašćenje na memorandumu za overu saobraćajne dozvole vozila, pečatom overen registracioni list, potrvda iz banke o izvršenoj uplati
Lizing vozila(fizičko lice): Izvod iz apr-a lizing kuće, ovlašćenje na memorandumu za overu saobraćajne dozvole vozila, pečatom overen registracioni list, potrvda iz banke o izvršenoj uplati, potvrda lizing kuće za registraciju vozila
Lizing vozila(pravno lice): Potvrda iz banke o izvšenoj uplati, izvod iz apr-a lizing kuće, ivod iz apr-a korisnika, ovlašćenje na memorandumu, ugovor o lizingu, overen registracioni list pečatom, potvrda lizing kuće.
Za pravna lica: Izvod iz apr-a, ovlašćenje na memorandumu za overu saobraćajne dozvole vozila, pečatom overen registracioni list, potrvda iz banke o izvršenoj uplati
Lizing vozila(fizičko lice): Izvod iz apr-a lizing kuće, ovlašćenje na memorandumu za overu saobraćajne dozvole vozila, pečatom overen registracioni list, potrvda iz banke o izvršenoj uplati, potvrda lizing kuće za registraciju vozila
Lizing vozila(pravno lice): Potvrda iz banke o izvšenoj uplati, izvod iz apr-a lizing kuće, ivod iz apr-a korisnika, ovlašćenje na memorandumu, ugovor o lizingu, overen registracioni list pečatom, potvrda lizing kuće.
Važna novost - Atest za vozila sa TNG
Vlasnici vozila imaju probleme pri vršenju tehničkog pregleda od kada je na snagu stupio pravilnik o ispitivanju vozila. Vozila koja imaju ugradjen uredjaj za pogon na gas i imaju atest koji je izdat na rok od 10 godina a ukoliko je isteklo vise od 5 godina od izdavanja atesta moraju ponovo vršiti atest za gas na svom vozilu i izlagati se dodatnim troškovima. Zato što je u članu 12 pravilnika o ispitivanju vozila definisano da potvrda važi pet godina ili do promene konstruktivnih karakteristika vozila. Potvrda se izdaje sa kraćim rokom važenja u slučajevima kada se prilikom ispitivanja utvrdi potreba za ranijim kontrolisanjem.Vlasnici vozila koji su hteli da demontiraju uređaj za gas i nastave da koriste vozilo na benzin bi opet morali da izvrse atest zbog promene tehničkih karakteristika vozila i nikako ne bi mogli da izbegnu dodatne troškove.Dakle, ukoliko vam je atest za TNG stariji od 5 godina, treba da dobijete novu potvrdu. Ukoliko to ne učinite nećete moći da registrujete automobil. Produžetak atesta košta oko 6000 dinara. Pravilnik o ispitivanju vozila, koji je nedavno stupio na snagu, uslovljava vlasnike vozila koji imaju ugrađen TNG sistem da na svakih pet godina vrše atest sistema, bez obzira na to što je prethodni atest TNG sistema izdat na period od deset godina. Po aktuelnim propisima vozila kojima nije izvršen periodični pregled, odnosno vozači koji nemaju potvrdu o izvršenom periodičnom pregledu rizikuju da budu kažnjeni, jer takva vozila se smatraju tehnički neispravnim.
|
|